Selvsagt er vi tilgjengelig under reisen din. Enten du vil ha med personlig reiseleder, foretrekker “å snakke med oss” via chat eller mobil – så er vi med på alle reiser planlagt av oss.
I forkant har vi gått over programmet med deg til du er helt trygg og heldigvis: I de aller fleste tilfellene går ting akkurat slik vi og du har planlagt.
Men: Vi er ærlige på at når man reiser – i verden både før og etter pandemi – så vil enkelte elementer endre seg. Da skal du være trygg på at du når reiseprodusenten 24/7 om noe uforutsett skulle dukke opp.

For la oss snakke om elefantene i rommet. Forsinkelser. Streik. Avbestillinger.
Selvsagt kan dette skje – og da er det ekstra fint å vite at du reiser med noen som har 20 års erfaring under beltet – og kjenner folk på destinasjonene vi selger.
“At dere skaffet et nytt Boeing 737 med 180 seter når det opprinnelige flyet stod på bakken innen 2 timer var imponerende.”
For vi gir oss ikke før du er fornøyd og vi har stått i de fleste situasjoner. Avbestilt utflukter, overbookede hoteller og forsinkelser. Alt er vårt ansvar når du booker med oss. Vi har stått side om side med reisende som har blitt lagt inn på sykehus og trengte lokal tolk og vi har flyttet et fly fra Milano til Wien for å ta hjem 175 stk som fikk en teknisk feil på opprinnelig fly vi hadde leid for dem.
Stikkord: Tilgjenglighet.
Vi er med de av dere som reiser med oss og tar ansvar fra avreise til hjemreise. Spør oss om referanser om du vil – så skal vi dele noen som har vært ut for det uforutsette – og som fikk en løsning på sølvfat.